جمعه , 10 فروردین 1403
خانه / اخبار / رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت

دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت. متن پیام دکتر وحید قبادی دانا بدین شرح است:

یامقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

هنگامه بهار، فصل رویش و تحول و تجلی مواهب الهی بر بستر زمین است که به شکرانه آن زمین آیه های سرسبزی و حیات را به تلاوت می نشیند و جشن نوروز ارج نهادن به این همه شکوه و زیبایی است.

پیام بهار، نو شدن و بازآفرینی است و به ما می آموزد که زندگی، سراسر نقش آفرینی و خلق لحظه‌ هاست و رمز ماندگاری در پهنه گیتی تحول، تلاش، پویایی، نوخواهی و نواندیشی است. در سالی که گذشت شاهد بودیم با لطف سرمد جهان، کادر درمان و مدافعان سلامت جهت پیشگیری و مقابله با بحران کرونا چه لحظه های ناب و بی نظیری را خلق نمودند.

ضمن تقدیر و ارج نهادن مجاهدت این عزیزان، خداوند را شاکریم که خانواده بزرگ بهزیستی نیز توفیق یافت در کوران شیوع کرونا ویروس به کارنامه قابل قبولی در فعالیت های خود جهت خدمت رسانی به جامعه هدف از جمله پیشگیری و مقابله با بیماری کووید ۱۹ در حفظ تأمین سلامت آحاد جامعه هدف دست یابد.

اینجانب با تمسک به ذات لایزال الهی و عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) ضمن تبریک عید سعید نوروز و ابراز خشنودی از حضور در جمع خانواده بزرگ بهزیستی و قدردانی از همدلی و همیاری صمیمانه و صادقانه همکاران خدوم و ساعی در سراسر کشور، سالی را سرشار از سلامتی، سعادت و توفیق روزافزون برای همکاران و جامعه هدف معزز سازمان بهزیستی آرزومندم.

امیدوارم در سال آتی بیش از پیش با تقویت همگرایی، پویایی، انسجام و فعالیت جهادی، شاهد ارتقاء و بالندگی هرچه بیشتر شاخص‌های رفاه اجتماعی، تثبیت و تقویت نظام سلامت، ثبات، امنیت و اقتدار بین‌ المللی در عرصه میهن اسلامی مان باشیم.

دکتر وحید قبادی دانا
معاون وزیر و رئیس سازمان

درباره‌ی مدیر سایت

همچنین ببینید

سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) تبریک و تهنیت باد

سلام ای حُسن عالمتاب، ای روح سحر سیما سلام ای آیه مظلوم، ای غم، سوره زیبا سلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *